piątek, 18 stycznia 2019

Zima proszę Państwa

Drogi pamiętniczku,trochę się muszę wytłumaczyć. Jakby nie patrzeć, ponad miesiąc minął od ostatniego wpisu. Zimno na dworze, zimno w hali. Trochę ciężko się zebrać w sobie. Na dodatek w grudniu sporo pracy zawodowej, potem Święta i Nowy Rok, więc wyjazdy do rodziny, trochę więcej czasu z dziećmi... i jakoś tak przeleciało nie wiedzieć kiedy. Jedynie w wolnych chwilach powoli popycham naprzód budowę wirtualnego kadłuba.


Czas jednak nie został zmarnowany całkiem. Pilna zrobiła się bowiem potrzeba nagrania do filmu rozmowy z Arkiem Pawełkiem, bowiem "Quark" z Nowym Rokiem zmienił właściciela, a zależało mi by w ujęciach pokazać tę setkę. Jestem przekonany, że nowy właściciel Quarka, który razem z nami zamierza startować w SpA 2020 dopisze kolejny rozdział jego momentami trudnej, acz jakże ciekawej historii. Serdeczne pozdrowienia dla Ciebie, Onno!
Pojechałem, a w zasadzie pojechaliśmy do Arka z kamerą na dwa dni w połowie grudnia. Piszę my, ponieważ towarzyszyli mi Żona, syn oraz Edyta z setkowego temu 3x100 - dziękuję Wam za pomoc! Było supermiło, Arka żona robi najlepszą pizzę jaką jadłem! R - E - W - E - L - A - C - J - A!!! Nagraliśmy mnóstwo świetnego materiału, już czuję więc że przy montażu będzie "klęska urodzaju". Co prawda montaż filmowy to głównie sztuka rezygnacji, ale ponieważ pozostali rozmówcy będą równie ciekawi, to będzie trzeba ze 3 części tego filmu zrobić...





Tak czy inaczej, czas się zmobilizować i wracać do szkutni. Mam nadzieję, że do końca stycznia uda mi się skończyć montaż wzdłużników. Trzymajcie kciuki!

A więc - stay tuned!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz