środa, 24 października 2018

W wietrzny wieczór

Wietrzny wieczór nie zachęca do spacerów... najlepiej więc schować się w hali i budować, budować...



Dzisiaj niestety nie miałem zbyt wiele czasu, więc i postęp prac niezbyt wielki. Kupiłem całą paczkę wkrętów nierdzewnych - okazuje się (choć to w sumie żadne zaskoczenie), że markety na takich drobiazgach niezłą przebitkę mają... W "zielonym" markecie torebeczka 25szt kosztuje 8zł, a w sklepie z nierdzewką 500szt za 32zł...





Mając wkręty przykleiłem i przykręciłem węzłówki wręgu A, a także skleiłem wręg B. Jutro mam nieco więcej czasu, więc podjadę po dwa arkusze sklejki 8mm, to będę mógł już na gotowo skończyć wręgi A i B. Muszę też podjechać po listwy na wzdłużniki, bo trzeba je z wolna zacząć kleić.

Stay tuned!

Czas pracy: 2h
Koszty: 
  • wkręty nierdzewne 500szt - 32zł

Razem: 28h, 360 zł


2 komentarze:

  1. Jestem na prawdę po wrażeniem twoich postępów Qubi! Aż miło się czyta i ogląda! Coś czuję, że może to być jedna z lepiej wykonanych jednostek ;D
    Pozdrawiam! Nie damy się tej pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się! A pogoda? No cóż - nie takie problemy się pokonywało :D

      Usuń